Mandag eftermiddag skrev folkene bag Nord Bistro by the sea i Stege på Facebook, at de ikke forlænger forpagtningen og ikke åbner for denne sæson.
Der åbner ikke ekstra bistro i vandhøjde i den karakteristiske gule bygning ved Storebro i Stege.
I hvert fald ikke Nord Bistro by the sea.
Folkene bag har meldt, at de ikke fortsætter denne sæson. Det skrev de på Facebook mandag eftermiddag.
I opslaget stod der blandt andet:
”Kære gæster, venner og lokale på Møn. Efter mange overvejelser har vi truffet beslutningen om, at Nord Bistro by the Sea ikke åbner for sæsonen 2026.”
De skrev også, at det ikke var en let beslutning og udtrykte stor glæde over årene som del af livet på havnen i Stege og de mange mennesker, de har mødt. De takkede for hyggelige stunder og lokal opbakning.
Det vil de tage med sig videre og udtrykker stolthed over det, de nåede samt takkede gæster, samarbejdspartnere, medarbejdere.
Forklaringen i opslaget
”Beslutningen skyldes, at vi har valgt ikke at forlænge vores forpagtningsaftale, og dermed er tiden kommet til at sige farvel til Nord Bistro by the Sea.”
Holdet bag fortsætter med at drive Nord Smørrebrød og Catering i Rødovre.
























