En mand fra Vordingborg blev to gange inden for 1½ time taget i spritkørsel.
Onsdag klokken 16.30 blev en 59-årig mand stoppet på Algade i Vordingborg og derefter sigtet for spirituskørsel. Derudover blev han også sigtet for at være i besiddelse af en hobbykniv.
Klokken 17.55 var den gal igen med den samme 59-årige mand fra Vordingborg. Han blev denne gang stoppet på Københavnsvej og igen sigtet for spirituskørsel.
VIND STORE GAVEKORT: Du kan tilmelde dig netavisens nyhedsbrev lige under dette opslag i det grå felt. Det eneste vi skal bruge er din emailadresse. Samtidig deltager du i lodtrækningen om et gavekort på 1500 kr til vores tre Handelsstandsforeninger i Stege, Præstø og Vordingborg, samt et gavekort på 1500 kr til Kvickly Vordingborg. Vi trækker i oktober.























