Det blev en dyr fornøjelse for en 35-årig mand at blive stoppet af politiet.
En 35-årig mand fra Væggerløse blev i går klokken 18.30 standset af politiet, da han kom kørende i bil ad Næstvedvej i Vordingborg, selv om han ikke havde førerret til bilen, skriver politiet.
Da det bestemt ikke var første gang, at han var blevet taget i at køre bil i frakendelsestiden, blev hans bil konfiskeret, og den 35-årige blev udstyret med en sigtelse for overtrædelse af færdselsloven.
VIND STORE GAVEKORT: Du kan tilmelde dig netavisens nyhedsbrev lige under dette opslag i det grå felt. Det eneste vi skal bruge er din emailadresse. Samtidig deltager du i lodtrækningen om et gavekort på 1500 kr til vores tre Handelsstandsforeninger i Stege, Præstø og Vordingborg, samt et gavekort på 1500 kr til Kvickly Vordingborg. Vi trækker 31. oktober.























