Lokale Pia Meyer udstiller sine malerier på Møn Bibliotek i oktober måned.
Hun maler primært med naturen som inspiration.
I oktober måned kan du på Møn Bibliotek opleve en maleriudstilling af den lokale Pia Meyer.
Pia Meyer har malet siden hun var barn og gik på Billedskolen i København i årene 1985-86. I 1989 blev hun uddannet tekstiltrykker og designer, og har i en årrække undervist børn, unge og voksne på skoler, ungdomsskoler, produktionsskolen samt Teaterhøjskolen, hvor hun desuden har kreeret kostumer og lavet scenografi til flere lokale teaterforestillinger.
Inspirationen til sine malerier finder Pia Meyer i naturen, hos dyr, bøger og os som mennesker, hvor symbolik og farver har stor betydning i malerierne.
Pia Meyer har været medlem af Møns Amatør Maleklub gennem de seneste 5 år. Udstillingen kan ses fra den 1. -30. oktober på Møn Bibliotek.
























