Farvel og tak for et formidabelt forår! lyder det som overskrift fra Filmhøjskolen.
Filmhøjskolen skriver i deres meddelelse:
Filmhøjskolen Møn er altid i udvikling eller produktion. I løbet af foråret har vi:
-
Besøgt CPH:DOX og TV2ØST
-
Tilknyttet samarbejdspartnere som Den Danske Filmskole, Afuk, Upright Music: www.filmhojskolen.dk/partnere
-
Åbnet Egen biograf og Filmhus Møn for kreative filmskabere: www.filmhus.com
-
Startet et folkeoplysningsprojekt, drevet af elever med blod på tanden: www.demokratisksamtale.org
-
Produceret en stribe fiktionsfilm, dokumentarfilm og eksperimentalfilm: Filmhøjskolens Youtube-kanal

-Vi glæder os til efteråret, hvor nye elever skal lære, lave og leve film!
Grundet afbud har vi 2 ledige til semesterstart 11. august 2019, men flere til opstart i foråret 2020.
Man søger optagelse via www.Filmhojskolen.dk/optagelse
Eventuelle spørgsmål kan stilles til Emil Holtemann på emil@filmhojskolen.dk eller +45 61435199























