Onsdag kort før middag blev en ansat på ungecentret truet af en 19-årig ung mand.
Dette bevirkede at politiet rykkede ud med flere biler, og der blev patruljeret med skudsikre veste og maskinpistoler.
1½ time senere havde man lokaliseret den unge mand der havde gemt sig. Han blev pågrebet og anholdt.
Ungecenteret er en del af Vordingborg Kommunes Jobcenter og er med til at hjælpe unge mellem 15- 25 år ud af deres misbrug og videre ud på arbejdsmarkedet.
Det var en kvindelig sagsbehandler som blev truet.

Den mobile politistation var i går tilstede foran Ungecenteret på Rådhustorvet i Vordingborg. Alt var roligt, og de borgere som lagde vejen forbi i kulden, fik en god snak, oplyser politiet.
Annoncering. Læs også Hvor mange besøgende netavisen Vordingborg.in har hvis du går med tanker om annoncering.






















